درباره خدمات تحقیقاتی ما بیشتر بدانید…
ارائه خدمات تحقیقاتی اصلیترین هدف شرکتهای تحقیقات بازار است.
آزود با ارائه خدمات متنوع همواره توانسته نیازهای مشتریان خود را در زمینه های مختلف مرتفع نماید.
علاوه بر خدمات سنتی تحقیقات بازار، آزود با ارائه خدمات به روز و با تکیه بر فناوری سعی داشته همراستا با پیشرفت دانش روز دنیا گام بردارد.
خدمات تحقیقات بازاریابی
01.
مطالعات برند
هر سازمان و شرکتی در پی افزایش شناخت مخاطبین خود نسبت به نام تجاری خویش است، به طبع با افزایش شناخت میتواند قدرت و نفوذ خود را در بازار هدف افزایش دهد.
02.
تحقیقات در تبلیغات
هر سازمان و شرکتی در پی افزایش شناخت مخاطبین خود نسبت به نام تجاری خویش است، به طبع با افزایش شناخت میتواند قدرت و نفوذ خود را در بازار هدف افزایش دهد.
03.
تحقیقات محصول
درقدم اول کارفرما ابتدا باید از بازار هدف خود شناخت کاملی به دست آورد، مخاطبین خود را شناسایی کند، بداند که مخاطبین چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی برایشان جذاب نیست.
04.
تحقیقات اسنادی
در روش اسنادی محقق با استفاده از اسناد و مدارک و بررسی سوابق مورد نیاز به انجام تحقیقات می پردازد.
05.
مطالعات کانال توزیع
کانال توزیع، تمامی راههایی است که یک تولیدکننده محصولاتش را مستقیم یا غیرمستقیم به دست مصرفکنندگان میرساند.