ما در آزود همگام با دانش روز دنیا همواره تلاش کردهایم تا خدمات به روز را به مشتریان خود ارائه دهیم، در آزود برخلاف بسیاری از شرکتهای تحقیقات بازار که تمرکز خود را بر تحلیلهای کمی و مقطعی گذاشتهاند، پا را فراتر از مطالعات مقطعی گذاشته ایم و برای نخستین بار در ایران به مقوله آینده پژوهی در تحقیقات بازار ورود پیدا کردهایم.
چشم انداز
میخواهیم به انتخاب نخست کشور در حوزه تحقیقات بازار تبدیل شویم. به اعتبار منطقهای و جهانی دست یابیم آنچنان که در کشورهای خارج از ایران بتوانیم ۳ شعبه مختلف تاسیس کنیم. میخواهیم در ۱۰ سال آینده جز ۱۰ شرکت برتر دنیا در زمینه تحقیقات بازار باشیم.
ماموریت ما
ما به مشتریان خود کمک میکنیم تا بتوانند به اهداف مورد نظر خود برای شناخت بازار هدف، مخاطبین، سلایق و عقاید مختلف قومی، مذهبی و فرهنگی دست پیدا کنند. با استفاده از دانش تحقیقات بازار به آنها دیدگاهی از آینده میدهیم تا بتوانند با علم به آینده، فعالیتهای خود را آغاز نمایند و در گامهای بعدی بتوانند از سرمایه خود بهینه استفاده کنند و برای فعالیتهای بدون بازدهی هزینههای گزافی صرف نکنند.
ارزشها
یکی از ارزشهای مهم سازمانی ما اخلاقیات است، ما با مشتریان خود رو راست هستیم و نیت ما کمک به آنها در ارزیابی بهتر عملکرد خود است تا بتوانند هرچه بهتر و بیشتر در راستای پیشرفت خود گام بردارند. موفقیت مشتریان موفقیت ماست، زمانی که این با این دیدگاه فعالیت خود را شروع میکنیم میخواهیم تحقیقاتی بر پایه علم و دانش ارائه دهیم تا مشتریانمان بتوانند با استفاده از این گزارشها به نتایج بهتری دست پیدا کنند، چرا که موفقیت آنها باعث سربلندی و در نتیجه موفقیت ما نیز خواهد بود. آزود همواره به انعطاف پذیری و چابکی در بین مشتریانش محبوب بوده است، ما انعطاف پذیریم تا بتوانیم در راستای خط مشی مشتری گام برداریم و چابکیم تا بتوانیم در زمان مناسب کاری با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهیم.
تیمی بهترین از متخصصان
نیروی انسانی متبحر از مهمترین سرمایههای هر سازمانی است. آزود به پشتوانه مدیران و کارشناسان متخصص، تحصیل کرده و کار آزموده خود از این سرمایه با ارزش غنی است و همواره با تکیه بر علم و دانش روز توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد.