تحقیقات در زمینه تبلیغات
زمانی که صحبت از تبلیغات میشود به روشهای مختلف و پرهزینه آن به ذهن می رسد از بیلبوردهای تبلیغاتی تا تیزرهای تلویزیونی و…
هر روزه شرکتها و سازمانهای مختلف هزینههای زیادی را صرف تولید و پخش تبلیغات خود میکنند، بدون آنکه بدانندکه این تبلیغات چقدر برای آنها مفید است، چه بازخوردی برای آنها دارد و اثربخشی این تبلیغات چقدر است.
تحقیقات در زمینه تبلیغات ، یک قدم قبل ازشروع تبلیغات است.
- مخاطبین شما شناسایی می شوند
- میزان اثربخشی و کمپین تبلیغاتی بر روی مشتریان ارزیابی میشود
- بازار هدف مورد نظر مشخص میشود
- رقبا شناسایی میشوند
- استراتژی تبلیغات رقبا مطالعه میشود
- آیا اثربخشی تبلیغات مورد نظر نسبت به هزینه ی آن به صرفه است؟
در این زمینه مشتریان آزود میتوانند قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی و صرف هزینههای بالا، تحقیقات لازم را در زمینهی تبلیغات انجام دهند و میزان بازگشت سرمایه خود را بسنجند.