flags

تحقیقات در زمینه تبلیغات

تحقیقات در زمینه تبلیغات

 

زمانی که صحبت از تبلیغات می‌شود به روش‌های مختلف و پرهزینه آن به ذهن می رسد از بیلبوردهای تبلیغاتی تا تیزرهای تلویزیونی و…

هر روزه شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف هزینه‌های زیادی را صرف تولید و پخش تبلیغات خود می‌کنند، بدون آنکه بدانندکه این تبلیغات چقدر برای آنها مفید است، چه بازخوردی برای آنها دارد و اثربخشی این تبلیغات چقدر است.

تحقیقات در زمینه تبلیغات ، یک قدم قبل ازشروع تبلیغات است.

img
img
  • مخاطبین شما شناسایی می شوند
  • میزان اثربخشی و کمپین تبلیغاتی بر روی مشتریان ارزیابی می‌شود
  • بازار هدف مورد نظر مشخص می‌شود
  • رقبا شناسایی می‌شوند
  • استراتژی تبلیغات رقبا مطالعه می‌شود
  • آیا اثربخشی تبلیغات مورد نظر نسبت به هزینه ی آن به صرفه است؟

در این زمینه مشتریان آزود می‌توانند قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی و صرف هزینه‌های بالا، تحقیقات لازم را در زمینه‌ی تبلیغات انجام دهند و میزان بازگشت سرمایه خود را بسنجند.